Det blir årsmøte for klubben 4. februar kl. 18  på Tyrili Arena i Jens Bjelkes gt. 77. Her blir klubbens satsingsområder for 2016 besluttet, så her er det viktig å være med. Styret tar imot forslag til årsmøtet på oslofjordtri@gmail.com. Papirene til årsmøtet blir lagt ut på Facebook og hjemmesider noen  uker før møtet. John Henry Strupstad, en av Norges beste ultraløpere, kommer og holder foredrag om løping og langdistanseidrett! Det blir tid til spørsmål. Enkel servering.

Nytt styre
På årsmøtet er det også valg til nytt styre. 4 personer er på valg i styret nå, og frem gjerne ditt kandidatur til leder i valgkomitéen, Oddvar. Send mail til: Oddvarholten att hotmail.com. Hvis du lurer på hvordan det er å jobbe i styret og hva som forventes, ta gjerne kontakt med leder Hanne Gro Korsvold (hgkorsvold att gmail.com), Kine Askim (kine999 att gmail.com) eller Øystein (oystein.fotland att gmail.com). Vi trenger folk som har tid og lyst til å bidra til utvikling av klubben!